Lokalna akcijska skupina LAS STIK organizira delavnico ABC PRIPRAVE PROJEKTA, ki bo izvedena v dveh delih. Delavnica je namenjena vsem, ki želijo bolje razumeti ključne elemente projektnega načrtovanja in priprave vloge za prijavo na javni razpis.
Na delavnici bomo obravnavali:
- Bistvene teoretične osnove projekta:
Namen projekta, cilji/učinki projekta (SMART cilji).
Aktivnosti/koraki/delovni paketi.
Projektni tim, definirane naloge, odgovornosti, tok informacij.
Terminski načrt projekta in ključni mejniki.
Finančni načrt projekta z viri financiranja.
Kritična tveganja projekta.
Rezultati projekta, kazalniki projekta.
Nadzor nad projektom, trajnost projekta, razširjanje rezultatov.
- Na kaj moramo biti pozorni pri branju javnega poziva.
- Kako načrtovati projekt v praksi:
Namen projekta: opis, analiza stanja, prepoznan in definiran problem.
Cilji/učinki projekta: namenski cilji.
Aktivnosti/koraki/delovni paketi.
Terminski načrt projekta in ključni mejniki.
Finančni načrt projekta z viri financiranja.
- Kako vašo idejo spraviti v obliko vloge za prijavo na javni razpis.
- Praktični nasveti.
Komu je usposabljanje namenjeno:
Delavnica je namenjena vsem, ki imate dobro idejo in ne veste natančno, kako jo pripraviti, da bo imela vse osnove dobrega projekta. Prav tako je primerna za tiste, ki vam je teorija jasna, a bi želeli podrobneje spoznati, kako brati javni poziv. Seveda je delavnica namenjena tudi tistim, ki so že seznanjeni z osnovami priprave projektov in jih zanima, kako svojo projektno idejo povezati s Strategijo lokalnega razvoja LAS STIK.
Način izvedbe delavnice:
Ponedeljek, 17. 6. 2024, od 17. do 19. ure: ZOOM predavanje (meeting ID: 986 0897 0478 in passcode: 958895).
Sreda, 19. 6. 2024, od 16. do 19. ure: Jurčičeva domačija, Muljava 11, Ivančna Gorica.
Način prijave in strošek udeležbe:
Prijave so zaželene zlasti za udeležbo na Jurčičevi domačiji. Prijave lahko oddate preko elektronske pošte na las-stik@ciktrebnje.si ali pokličete na številko 07 34 82 103.
Delavnici sta za vse udeležence brezplačni.
Veselimo se vaše udeležbe!